Sunday, February 4, 2007

Sofia Berntson inte ens en andra chans?

Fattar ingenting. Såg precis reprisen av Melodifestivalen. Ok, tyckte faktiskt ABC-Boken var bäst, Tommy Nilsson (fan va lång mannen är) köper jag också...men hallå, med en ok ljudmixning borde "Hypnotized" solklart gått till en andra chans. Minst...

Vilka var det som röstade på Lanto? Stig fram, och synda!

Luuk skall ha cred för att han har en väldigt begåvad brorsa, datar en snygging och var en del av den tidiga ironin på ZTV och Hassan - men jag har alltid hävdat att han inte är en naturlig entertainer. Faktiskt långt därifrån, d v s rätt trist som person.

Ja, jag vet att Olle Ljungström och Luuk är kompisar...förlåt Olle..

4 comments:

eggsetter said...

Väl avvägd analys, Filthy. Såg inte Uno ut som en skanky Bono i sina fristadssolbrillor?

West 8th St. said...

Uno?

Du menar Dave Gahan?

Unknown said...

Luuk tyckte jag hade fått storhetsvansinne. Han ville ha så mycket kameratid som möjligt. Var ju med överallt. Om det hade gått hade han velat sjunga alla bidragen själv...
Jag säger det samma... Förlåt Olle.

Ha det
//Anna http://majsanna.blogg.se

West 8th St. said...

Vi får ta ett snack med Olle om det här, Anna...